مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 07:452023-10-08سياسي

خبر خوب| وقتی ابرها به تسخیر سیمرغ در می آید


امروز یک روز خاص است! روز جهانی کودک؛ یعنی روزی متعلق به همه کودکان دنیا با تمام حقوقی که بر گردن ما دارند و حالا در چنین روزی می خواهیم از اقتدار و خیرخواهی فرزندان این سرزمین برایتان بگوییم که بی شک مایه مباهات است.

- گروه زندگی: پدر و مادرها، مربی ها و معلم ها و همه آن هایی که سر و کارتان با کودکان است، یادتان باشد که امروز یک روز خاص است! روز جهانی کودک؛ یعنی روزی متعلق به همه کودکان دنیا با تمام حقوقی که بر گردن ما دارند.

فرقی نمی کند در مقام والدین باشیم یا معلم و یک شهروند عادی، مهم این است که هر کدام از ما به اندازه خود در قبال کودکان مسئولیم و وظایفی برعهده داریم.

از نثار عشق و احترام به کودکان گرفته تا تعلیم و تربیت و تامین نیازهای مادی و معنوی او و چه خوب است که در این مسیر، اولیای خدا را سرلوحه قرار دهیم و توصیه هایشان را چراغ راهمان کنیم تا با پرورش کودکانی سالم و عاقل، در حفاظت از امانت های خداوند سربلند بیرون آییم؛ درست مثل رسول الله (ص) که نه فقط فرزندان خود بلکه حتی کودکان کوچه و خیابان را هم تکریم می کردند و می فرمودند: تنگ شدن وقت نماز، برای من بهتر از رنجاندن کودکان است!  ایشان همچنین توصیه ای خاص به پدر ومادرها داشتند و سفارش می کردند: فرزندان خود را احترام کنید و آدابشان را نیکو بگذارید که از رحمت الهی برخور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| وقتی ابرها به تسخیر سیمرغ در می آید

خبر خوب| وقتی ابرها به تسخیر سیمرغ در می آید